broj 5

Primeri iz poslovanja kompanije ESO TRON

U tabeli ispod navodimo neke od primera restorana sa kojima je operater Eso Tron sarađivao. Kroz ove primere navodimo konkretne probleme sa kojima su se pojedini ugostitelji suočavali, i načine na koje je ovaj operater doprineo da se problemi reše, a poslovanje unapredi.

Tip ugostiteljskog objekta
Uočeni problem u upravljanju otpadom
Načini na koje operater pomaže u održivom upravljanju otpadom

Tip ugostiteljskog objekta

Velika količina otpada od hrane

Zaposleni ne stižu da nose otpad do kontejnera, pa bacaju u reku

Restoran želi da investira u rečni turizam pa ne želi da više zagaðuje reku

Operateru mogu da plate zbrinjavanje otpada od hrane otpadnim jestivim uljem, pa ne trpe direkan finansijski trošak

Renomirani restoran internacionalne kuhinje u urbanoj celini

Više puta dnevno zaposleni iznose otpad u džakovima kroz baštu restorana do kontejnera

Komunalni kontejner se brzo napuni pa se iz njega tokom letnjeg perioda šire neprijatni mirisi koji dopiru do bašte

Operater odnosi otpad redovno, pa zbog manje količine i veće frekvencije osoblje ne prenosi otpad na očigled gostiju

Održivo upravljanje otpadom od hrane je prepoznato u zajednici pa saradnja sa operaterom donosi dobru reputaciju

Ketering kuhinja bez restoranskog dela koja vrši dostavu u urbanoj celini

Raspolažu malim prostorom, ali generišu velike količine otpada zbog velikog prometa

Zbog tesnog prostora, imaju male posude za odlaganje otpada pa osoblje često mora
da izlazi iz kuhinje do obližnjeg kontejnera – ovaj kontejner je često pretrpan pa se stanari iz okolnih zgrada ponekad žale

Operater je obezbedio namensku kantu koja higijenski ispunjava potrebne standarde za kuhinju

Operater redovno i frekventno odnosi otpad, pa je rešen problem komunalnog kontejtnera

Operateru mogu da plate zbrinjavanje otpada od hrane otpadnim jestivim uljem, pa ne trpe direkan finansijski trošak